hmble_pow.jpg
intro-bg.jpg
hmble_pow.jpg

Name


MY HAPPY
FACE

SCROLL DOWN

Name


MY HAPPY
FACE

categorie:  Merkconcept / Positionering / Strategie / Branding
segment:   Retail

 

“VERSPIL
GEEN TIJD”

 

Ken je dat gevoel wanneer je omgeven bent door bergen, natuur, vrijheid en rust. 
Nou ja, rust?

Voor een nieuw merk dat aspiratie veel belangrijker vindt dan resultaat, werd ons gevraagd om dit gegeven tot leven te brengen. 
Beginnend met een relevante en energieke naam. Een naam die aanspreekt tot de materie en duidelijk maakt waar het voor staat.



WIL JE IETS, GA ER DAN VOOR!

 
 
 
 
intro-bg.jpg

Bold


Bold


“BE BOLD,
NEVER REGULAR”

 

Visueel gezien dient het merk tot de verbeelding aan te spreken. Men moet onmiddellijk het verlangen krijgen naar de sneeuw. Men moet opgewonden raken van al die gevoelens die je krijgt wanneer ze bijvoorbeeld een geweldige run gemaakt hebben. Of de geweldige momenten die je met elkaar beleeft. Daar leeft men naar toe.

 
 

Het logo mag geen onderscheid maken tussen expertises. Snowboarder of skiër. 
Krachtig, stoer (en misschien wel wat rebels) maar aan de andere kant netjes en gecontroleerd.

Op dit moment wordt er gewerkt aan het merkmodel, positionering en strategie.
Daaruit volgend wordt de resterende merkidentiteit ontwikkeld.

 
 

Meer weten?

Jordi Oostmeijer

T: 06 - 27 422 985