WELKOM

Verandering is niet iets waar ik lichtjes over denk, omdat het op alles invloed heeft. Je identiteit, je doen en laten en zelfs je omgeving. Het was zo belangrijk voor mij om eerst goed te kunnen formuleren, vanuit die ene kerngedachte, waarom ik de dingen doe, wie ik ben en waar ik voor sta voordat ik ook maar iets ging veranderen.

Aan de basis ligt een gegeven wat, in essentie, de reden is waar ik dagelijks mijn bed voor uit kom.

Onbeduidendheid. 

Alles wat ik doe probeer ik rond deze filosofie te baseren. Het ligt aan de basis en rechtvaardigt alle creaties, uitingen en communicatie van deze nieuwe identiteit. 

Dit is simpelweg wie HMBLE is. En ik heb het steeds over ik en mijzelf, maar dat klopt natuurlijk niet. Het moet ‘wij’ zijn. Alleen samen kunnen wij werken om de hoogst mogelijke resultaten te realiseren. Samen, mijn zakenpartners, klanten (hún klanten) en ik.

Wij zijn HMBLE.

 

Waar draait het allemaal om?

Strijd tegen onbeduidendheid.
“Kort gezegd? Ga geen ‘SUV’ verkopen als je een lichtgewicht sportwagenfabrikant bent...” 

 

HOE KUNNEN WE HELPEN?

Wij helpen om de ware aard van een merk te laten zien en af te stemmen op wat jullie klanten het liefst willen.
Zo creëren we een relevant merk dat iedereen moet kunnen ervaren en begrijpen.
Op die manier ontstaat er een sterke identiteit voor de toekomst om vanuit door te groeien.

 

WIE WIJ ZIJN?

Wij zijn een bureau voor merkstrategie en ontwerp.
Spraakmakend, resultaatgericht en luisterend naar dat wat het meeste er toe doet.